مقاله درباره «سازماندهی و طراحی نیروی فروشی»
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 32
«سازماندهی و طراحی نیروی فروشی»
مدیر فروش بایستی توجه و تمرکز خود را بصورت قابل ملاحظه ای روی نیروی فروش قرار دهد. مدلی که برای سازماندهی یک نیروی فروش دچار تغییر و تحول و پیشرفت می شود، از یک مدل عمومی تبدیل به یک مدل خاص و ویژه می شود و از یک مدل استراتژیک به یک مدل تاکتیکی و از یک مدل در مقیاس بزرگ تبدیل به مدلی برای جزئیات سیستم می شود. چهارچوب و قالب تصمیم و اقدام اولیه این است که چه کانالهایی می توانند برای جلب مشتری بیشتر مؤثر واقع شوند. و همین طور، آیا بهتر است از فروشندگان مستقیم خود و بدون واسطه استفاده کنید یا در برخی موارد فروش از سازماندهی غیر مستقیم و فروشندگان غیر مستقیم استفاده کنید؟ آیا شما ترکیبی از توزیع کنندگان، سازمانهای مرتبط با فروش و شرکتهای بازاریابی و همین طور اقتصاددانان و متخصصین امور اقتصادی و کانالهای تلویزیونی مربوط به فروش کالا و توزیع کنندگان (با تجربه و ماهر) را به کار خواهید گرفت؟ اولین انتخاب شما فراهم کردن و ایجاد ترکیبی از کانالهای فروش می باشد، دومین تصمیم مربوط به این است که چگونه این کانالها را بوسیله خط تولید، مشتری اصلی و عمده و یا بخش فروش بهم مرتبط کنید. ما این موارد را تحت عنوان طراحی (و ایجاد ساختار) نیروی فروش می نامیم. حرکت از عمومیت بیشتر به سمت موارد خاص بایستی در مرحله بعد، به این موضوع اختصاص یابد که چه تعداد فروشنده مورد نیاز است و همین طور تعیین محدوده و چهارچوب کاری برای آنها است. ما این بحث را به نام به کارگیری (نیروی کار) و تعیین ابعاد فعالیت می نامیم.
در جدیدترین اقدامات تاکتیکی، یک مدیر فروش بایستی به فروشندگان در مدیریت زمان و محدودة کاری کمک کند. چطور یک فروشنده در بهترین وضعیت از نظر زمانبندی قرار گرفته و محدودة کاری خود را در مورد مشتریان جدید و بقیه مشتریان مدیریت کند؟ چه تغییراتی بایستی برای مشتریان دارای اعتبار کمتر صورت بگیرد؟ چگونه یک فروشنده می تواند بهترین کارآیی و بازده را داشته باشد؟ انتخاب کانال، معماری و تعیین ساختار، به کارگیری (نیروهای کار) و مدیریت چهارچوب و قلمرو کاری می تواند بر درآمدها و هزینه ها تأثیر عمده ای داشته باشد. مقایسه تغییرات سریع در قرن بیستم تحول و دگرگونی قابل توجهی را نشان می دهد. محصولات، مشتریان، رقبا، تکنولوژی، بازارهای خرید و فروش، کارمند و تغییر استراتژی باعث می شوند که در زمینه فعالیت انتخاب مناسبی انجام دهید. براساس آنچه در این کتاب بیان شده است، تجارت یک فرآیند دینامیک، پویا و مرتباً در حال تغییر و تحول می باشد، آینده هدف را دچار تغییر می کند. اگر شما می خواهید فعالیتی را آغاز کنید، بایستی بدانید چه کانال مناسبی می تواند، شما را به هدف برساند؟ بسیاری از مدیران مصمم بوده و مسیر کاری خود را ادامه می دهند و همین طور ساختار بکارگیری نیروی کار یا تبادل و تعامل صنعتی را اصلاح می کنند و براساس نتایج حاصله، فعالیت خود را ادامه می دهند.
به نتایج و عقاید و نظریات بر جای مانده از گذشته دقت کنید. جذب کارمندان مناسب، به کارگیری آنها، انتخاب مسیر فعالیت، مدیریت و اداره محدوده و چهارچوب کاری این شانس را برای شما ایجاد می کند که در تجارت فرد موفقی باشید. موضوع چگونگی پرداخت دستمزد، آموزش، جبران ضرر و زیان فروشنده، مسیرهای فروش نامناسب و غیر کارآمد، نمی توانند برای رسیدن به حداکثر میزان تولید، مشکل و مانعی ایجاد کنند.
«نقطه برابری دخل و خرج فروشنده و محدوده و مرز مالیات»
در فصلهای قبلی، در مورد اهمیت استراتژیک کاهش چرخه فروش و جستجو برای خرید، کاهش چرخه آموزشی و سرعت بیشتر برای به کارگیری فروشنده از 0 تا حداکثر میزان مورد نیاز برای بیشترین میزان تولید و همین طور حداقل مالیات، بحث شده است. رسیدن به این اهداف استراتژیک نیازمند ایجاد مدلهایی برای محاسبه محدوده درآمد، می باشد. در فصل قبل در مورد درآمد یکساله ناشی از به کارگیری یک فروشنده، بحث کردیم.
سایر محصولات :
مقاله درباره «سازماندهی و طراحی نیروی فروشی»
مقاله درباره «سازماندهی و طراحی...
تحقیق در مورد بلوغ و نوجوانیتحقیق در مورد بلوغ و نوجوانی...
تحقیق در مورد انگیزش در مدیریت wordتحقیق در مورد ...
مقاله درباره «رابطه اضطراب با امتحان علل اضطراب امتحان،چگونگی گذراندن شب امتحان»مقاله درباره «رابطه اضطراب با امتحان علل...
مقاله درباره «حکومت اسلامی و انحرافات اجتماعی»مقاله درباره «حکومت اسلامی...
بررسی تاثیر متقابل عوامل مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتریبررسی تاثیر متقابل عوامل مدیریت...
دانلود مقاله بهداشت و آلودگی آبدانلود مقاله بهداشت و آلودگی آب...
تحقیق در مورد بلوتوثتحقیق در مورد بلوتوث...
مقاله درباره «بررسی وضعیت بازار سرمایه در برخی از کشورهای منتخبمقاله درباره «بررسی وضعیت بازار...
تحقیق در مورد انتخاب و معرفی محصول wordتحقیق در مورد انتخاب و معرفی...
مقاله درباره «آئین اوستا» ایران هفت هزار سال پیشینه تمدنمقاله درباره «آئین اوستا» ایران هفت هزار...
دانلود مقاله بمب شیمیاییدانلود مقاله بمب...
تحقیق در مورد بررسی نمرات یک دانش آموز 10 صتحقیق در مورد بررسی نمرات...
مقاله درباره ««جوشکاری با قوس پلاسما»»مقاله درباره ««جوشکاری با قوس پلاسما»»...
تحقیق در مورد اصول مدیریت wordتحقیق در مورد اصول مدیریت...
مقاله درباره « بررسی محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمین هنرمقاله درباره « بررسی محتوای کتابهای هنر...
تحقیق در مورد بحران آمریکاتحقیق در مورد بحران آمریکا...
مبانی نظری وپیشینه تحقیق بررسی رابطه بین هوش چند گانه و تفکر انتقادی مدیرانمبانی نظری وپیشینه تحقیق...
دانلود مقاله بلور شناسیدانلود مقاله بلور شناسی...
مقاله درباره « بررسی تأثیر ناکامی در میزان پرخاشگری بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی شهرستان قروه »مقاله درباره « بررسی تأثیر...
دانلود مقاله بکارگیری محاسبه مولکولی با استاندارد رمزگذاری دادههادانلود مقاله بکارگیری محاسبه مولکولی با...
تحقیق در مورد بتن 15 صتحقیق در مورد بتن 15...
تحقیق در مورد استراتژی تولید wordتحقیق در مورد استراتژی...
پاورپوینت درمورد کمپوت سازی 37 اسلایدپاورپوینت درمورد کمپوت سازی 37 اسلاید...
مقاله درباره Choticبینظمیمقاله درباره Choticبینظمی...
دانلود مقاله بعضی از کاربردهای قانون دوم ترمودینامیکدانلود مقاله بعضی از کاربردهای قانون...
مقاله درباره CDRWمقاله درباره CDRW...
تحقیق در مورد بانیدرها برای پوشهای پودری ترموستتحقیق در مورد بانیدرها برای پوشهای پودری...
مبانی نظری وپیشینه تحقیق بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنیمبانی نظری وپیشینه...
تحقیق در مورد ارتباط بین مدیریت آموزش و یادگیری چیست؟ wordتحقیق در مورد ارتباط...
مقاله درباره cdمقاله درباره cd...
دانلود مقاله برندگان جایزه نوبل شیمیدانلود مقاله برندگان جایزه...
تحقیق در مورد باطری 17صتحقیق در مورد باطری...
مقاله درباره Cمقاله درباره C...
مقاله درباره Brainمقاله درباره Brain...
دانلود مقاله بررسی فعالیت و خواص شیمیایی و فیزیکی خاکستر بادیدانلود مقاله بررسی فعالیت و خواص شیمیایی...
تحقیق در مورد ایرودینامیک 9 صتحقیق در مورد ایرودینامیک 9 ص...
مقاله درباره Bluray0مقاله درباره Bluray0...
تحقیق در مورد ارائه یک سیستم خبره wordتحقیق در مورد ارائه...
مقاله درباره Blurayمقاله درباره Bluray...
دانلود مقاله بررسی راکتورهای احتراق سیکلونیدانلود مقاله بررسی راکتورهای احتراق سیکلونی...
مبانی نظری وپیشینه تحقیق بررسی رابطه بین حجم مبادلات غیر عادی و ارزش سهام بر عدم تقارن اطلاعاتیمبانی نظری وپیشینه...
تحقیق در مورد این یکی از موثرترین متن هایی بوده که من در طول زندگیم خوندم وتوصیه میکنم از دستش ندیدتحقیق در مورد این یکی از موثرترین...
مقاله درباره Blue Ray چیستمقاله درباره Blue Ray...
مقاله درباره Blu rayمقاله درباره Blu ray...
تحقیق در مورد اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی wordتحقیق در مورد اتحادیه شرکت...
تحقیق در مورد ایمنی در کار انفرادی 12 صتحقیق در مورد ایمنی در...
نقشه زمین شناسی 100000 پی بشکنقشه زمین شناسی 100000 پی بشک...
مقاله درباره BIOS چیست و چگونه کار مى کندمقاله درباره BIOS چیست و چگونه کار...
مقاله درباره BCG قدیمی ترین واکسنمقاله درباره BCG قدیمی ترین واکسن...
تحقیق درباره یک سیستم خبره فازی – عصبی برای تشخیص (ترجمه شده)تحقیق درباره یا می دانید معنی لغوی قران چیست
تحقیق درباره گزارشگری مالی و حسابداری XBRL
تحقیق درباره یوگا، تاریخچه و کلیت
تحقیق درباره یوگا
مقاله درباره روز معلم docx
تحقیق درباره رئالیسم
تحقیق درباره رهی معیری
تحقیق درباره آیات 1 10 سوره حجرات
مقاله درباره آشنائی با پروتکل FTP
مقاله درباره ساختار، عملکرد و تأثیرات محیطی الکیل بنزن سولفونات خطی
تحقیق درباره آیات 1 10 سوره حجرات
کلمات کلیدی :دیر فروش بایستی طراحی نیروی فروشی قاله درباره «سازاندهی هین طور نیروی فروش حدودة کاری نیروی کار چهارچوب کاری ورد نیاز کاری خود توزیع کنندگان یزان تولید حداکثر یزان فروشنده نیروی کارگیری بایستی ایجاد دیریت فعالیت چهارچوب تغییر حدوده
- ۹۶/۰۸/۰۹