ktosay

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت با flash و front page

فرمت : WORD تعداد صفحه :283

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه 1

فصل اول : ایجادعناصر گرافیکی اولیه موردنیازجهت تولید انیمیشن 3

فصل دوم : اعمال تکنیکهای پیشرفته ترسیم درFlash 28

فصل سوم : استفاده ازکتابخانه برای تولید اجزای موردنظر 41

فصل چهارم : متحرک سازی درFlash 79

فصل پنجم : طراحی صفحات وب با Frontpage2000 153

فصل ششم : تقسیم صفحه به قاب های مجزا 182

فصل هفتم : استفاده ازگرافیک 191

فصل هشتم : متحرک سازی یک صفحه وب 205

فصل نهم : انتشارونگهدا ری ازوب 214

فصل دهم : وب تان رابه روزنگه دارید 222

منابع ومأخذ 282


مقدمه

شرکت ماکرومدیا (تولید کننده Flash) درارائه شعار زیر در مورد نرم افزار Flash به هیچ وجه اغراق نکرده است: «استانداری حرفه ای برای تولید موثر ترین محصولات وب». برای اطمینان از صحت این شعار کافی است از برخی از سایت هایی که توسط Flash تولید شده اند، دیدن کنید. Flash این قابلیت را ارزانی شما می کند که با استفاده از تصاویر گرافیکی، انیمشین، صوت و تعامل، بتوانید مخاطب سایتهای خود را تحریک کرده، سرگرم نموده و حتی در صورت لزوم او را آموزش دهید.

آمار دقیق شرکت ماکرومدیا نشان می دهد که بیش از صدها میلیون نفر از کاربران وب در سراسر جهان، نرم افزار رایگان Flash Player را (که برای مشاهده متحرک مورد نیاز می باشد). در کامپیوترهای خود نصب کرده اند. همین موضوع بیانگر مخاطبین بسیار زیاد این نرم افزار و میزان موفقیت شگفت آور آن می باشد. نرم افزار Flash یکی از معروفترین محصولات شرکت نرم افزاری ماکرومدیا می باشد که مهمترین کارکرد آن تولید نمایش های متحرک قابل ارائه در وب می باشد.

با کمک امکانات موجود در این نرم افزار می توانید از ساده ترین نمایش ها گرفته تا پیش رفته ترین و جذاب ترین آن ها را با حداقل زحمت تولید کنید. از یک دیدگاه، کاربران Flash را به دو دسته کاربران هنرمند و کاربران برنامه نویس تقسیم می کنند. هر چند در طول مطالعه ی این کتاب خواهید دید که این نوع دسته بندی از جهاتی خدشه پذیر می باشد، اما به هر حال بر طبق آن، کاربرانی را که فقط از امکانات داخلی Flash برای تولید نمایش های خود استفاده کرده و بیشتر ماهیت طراح دارند تا برنامه نویس، کاربران هنرمند می نامند.

اما کاربرانی که علاوه بر امکانات معمول Flash، در به کار گیری زبان برنامه نویسی Action Script ( زبان برنامه نویسی داخل Flash) نیز تبحر داشته و از آن در جهت نیل به اهداف خود در Flash بهره می گیرند، کاربران برنامه نویس نامیده می شوند. در کتاب حاضر ضمن اینکه کلیه ابزارها و امکانات داخلی Flash را خواهید آموخت، با زبان برنامه نویسی Action Script و نحوه استفاده از آن در جهت نیل به اهداف خود نیز آشنا خواهید شد.

فصل اول

ایجاد عناصر گرافیکی اولیه مورد نیاز جهت تولید انیمیشن

تصاویر گرافیکی برداری، در مقابل تصاویر گرافیکی طرح بیتی

تصاویر گرافیکی برداری با توجه به نحوه ذخیره شدنشان توسط کامپیوتر، دارای مشخصه های ویژه ای می باشند. هر فایل گرافیکی برداری حاوی یک رابطه ریاضی برداری برای بازسازی تصویر در صفحه نمایش می باشد. برای مثال، یک دایره حاوی اطلاعاتی از قبیل شعاع، ضخامت خط و رنگ می باشد.

کلیه آیتمهای گرافیکی که در محیط Flash تولید می کنید، از نوع برداری هستند. عناصر گرافیکی برداری دارای دو فایده می باشند: کوچک ماندن حجم فایل ( و در نتیجه بارگذاری سریعتر در وب) و امکان مقیاس دهی به تصاویر و تغییر دادن ابعاد بدون افت کیفیت (برای مثال، اگر یک دایره را چندن برابر بزرگ یا کوچک کنید، باز هم یک دایره خواهد بود).

در عین اینکه تصاویر گرافیکی برداری دارای ویژگیهای مثبت و اهمیت فراوانی می باشند، اما باید به اشکالات آنها نیز توجه کنیم: تصاویر گرافیکی برداری برای نمایش یافتن در صفحه نمایش مستلزم محاسبه و کار بیشتری توسط کامپیوتر کاربر خواهند بود (زیرا نمایش آنها مستلزم انجام محاسبات ریاضی زیادی است).

همچنین تصاویر گرافیکی برای اغلب به صورت «کامپیوتری» و بریده بریده رویت می شوند. زیرا این تصاویر گرافیکی اغلب تمایل به نمایش یافتن به صورت اشکال هندسی دارند. هر دو اشکال فوق الذکر در مورد تصاویر گرافیکی برداری قابل رفع شدن هستند، اما آگاه بودن از آنها لازم می باشد.

از سوی دیگر، تصاویر طرح بیتی که رستر نیز نامیده می شوند، دارای تفاوتی اساسی با تصاویر گرافیکی برداری می باشند. هر فایل گرافیکی رستر حاوی اطلاعات رنگ هر یکی ازپیکسلهای تشکیل دهنده آن خواهد بود. برای مثال در صورتی که تصویر موجود در یک فایل گرافیکی رستر دارای ابعاد 100 پیکسل در100 پیکسل باشد، این تصویر در مجموع شامل 10000 پیکسل خواهد بود که هر یکی از این 10000 پیکسل دارای اطلاعات رنگ خاص خود می باشد. در نتیجه، تصاویر گرافیکی رستر تقریبا همیشه فایل های نسبتا حجمی دارند. همچنین امکان مقیاس دهی به تصاویرگرافیکی رستر به صورت کاملا موثر وجود ندارد.

زیرا مقیاس دهی به این گونه تصاویر منجر به دانه دانه شدن و افت شدید کیفیت آنها خواهد گردید. (مانند عکسهایی که توسط یک عکاس بزرگ می شوند). فایده تصاویر گرافیکی رستر بیشتر به نمایش بسیار سریع آنها در صفحه نمایش باز می گردد.

ممکن است به نظر برسد که تصاویر گرافیکی برداری به طور وضوح انتخاب بهتری می باشند. اما تصمیم گیری در مورد استفاده از تصاویر گرافیکی برداری یا تصاویر گرافیکی رستر باید بر مبنای طبیعت این گونه تصاویر انجام شود. در صورتی که تصاویر مورد نظر شما هندسی بوده و از رنگهای مشخصی تشکیل شده باشند، تصاویر برداری انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

اما در صورتی که تصویر مورد نظر ما عکسی از یک شخص یا عکسی از یک محل بوده و یا به طور کلی از طیفهای رنگ متنوع و اشکال غیر هندسی تشکیل شده باشد، در این صورت بهتر است از تصاویر دارای فرمت طرح بیتی استفاده نمایید. در هر حال، انتخاب فرمت مناسب جهت استفاده کار ساده ای می باشد، اما هر یک از این فرمتها دارای ملاحظات خاص خود بوده و باید در هنگام انتخاب آنها به این ملاحظات توجه کافی مبذول نمایید.

دلایل اجتناب از وارد کردن تصاویر گرافیکی

با توجه به وجود قابلیت تولید تصاویر برداری زیبا در Flash، توصیه می کنیم حتی الامکان از وارد کردن تصاویر گرافیکی (از خارج محیط Flash) در فایلهای خود بپرهیزید. هر چند، در این ساعت انجام همین کار را فرا خواهید گرفت، اما این موضوع همیشه به این معنی نیست که استفاده از تصاویر خارجی ایده مناسب و خوبی میباشد. اگر تنها یک علت برای کاهش سرعت بارگذاری و اجرای نمایش های متحرک تولید شده در Flash وجود داشته باشد، این علت وارد کردن بی مورد تصاویر گرافیکی می باشد. بنابراین بسیار مهم است که روشهای اجتناب از وارد کردن تصاویر گرافیکی خارجی را بخوبی بیاموزید.

ممکن است یک تمایل طبیعی به وارد کردن تصاویر گرافیکی در شما وجود داشته باشد به همین دلیل است که اگر مراحل تولید تصاویر گرافیکی حرفه ای در Flash را به یک کاربر Illustrator یا FreeHand نشان دهید، اولین سوال او این خواهد بود که چطور می توان فایلهای Illustrator یا FreeHand را وارد Flash نمود (زیرا چنین فردی راحت تر است که تصاویر مورد نیازش را با استفاده از نرم افزار تخصصی خود (Illustrator یا FreeHand) تولید نموده و سپس آنها را وارد Flash نماید)؟ در این ساعت پاسخ این سوال و سوالات مشابه را فرا خواهید گرفت.

اما اگر علت طرح سوال مزبور توسط کاربران حرفه ای نرم افزارهای دیگر را مورد بررسی قرار دهیم، به وجود یک مشکل پی خواهیم برد.

این مشکل به افرادی مربوط می شود که توانایی انجام برخی کارهای حیرت آور و پیچیده را به کمک نرم افزارهای ترسیمی دیگر دارا می باشند. یکی از دلایل پیچیده تر شدن فایل های گرافیکی، وجود گرادیانها، متنهای پیچیده و اشیای منفرد جداگانه در آنهاست. با این اوصاف، استفاده از این تصاویر گرافیکی پیچیده در Flash منجر به دو مشکل می گردد. اول این که برنامه Flashهمیشه نمی تواند کلیه پیچیدگیهای موجود د این گونه فایل ها را پشتیبانی کند و در تنیجه، کار مشکل می شود.

دوم این که بارگذاری و اجرای فایل های پیچیده کندتر خواهد بود. حال با توجه به این موضوع، سوال این است که چرا باید چنین فایلی را در نمایش متحرک خود وارد نماییم؟ اولین معیار برای تصمیم گیری در مورد وارد کردن یک تصویر گرافیکی در Flash این است که آیا ممکن بازتولید نسخه ساده تری از همان تصویر در Flash و یا لااقل ساده تر کردن تصویر مزبور، قبل از وارد کردن آن در Flash وجود دارد یا خیر؟ در صورتی که از گرافیستها در مورد بازتولید تصاویر گرافیکی در Flash سوال کنید، ممکن است بگویند که Flash فاقد امکانات لازم جهت نیل به اهداف مورد نظر آنهاست.

در این صورت، تنها گزینه موجود، ساده تر کردن تصویر گرافیکی به کمک همان برنامه گرافیکی اصلی خواهد بود.

در هر حال، به دلایل مختلف ممکن است نیاز به وارد کردن تصاویر گرافیکی خارجی پیدا کنید. برای مثال ممکن است یک عکس (یا هر گونه تصویر گرافیکی رستر دیگر) در اختیار داشته و مایل به استفاده از آن در فایل Flash خود باشید. همچنین ممکن است یک تصویر گرافیکی برداری ساده در اختیار داشته (مثلا آرم یک شرکت) و بخواهید آن را بدون نیاز به رسم مجدد دوباره رسم کنید.

در این ساعت نحوه انجام هر دو کار را خواهید آموخت. در قسمت « استفاده از تصاویر طرح بیتی» که در ادامه این ساعت خواهد آمد، نحوه وارد کردن تصاویر طرح بیتی را تشریح خواهیم کرد. اما اجازه دهید ابتدا به چگونگی وارد کردن تصاویر گرافیکی برداری بپردازیم.

وارد کردن تصاویر گرافیکی برداری

گاهی ممکن است که یک تصویر گرافیکی برداری در اختیار داشته و بخواهید آن را در نمایش متحرک خود در Flash وارد نمایید. این گونه تصاویر گرافیکی برداری احتمالا (ولی نه یقینا) دارای اشکال هندسی می باشند. مستقل از شکل دقیق تصاویر گرافیکی برداری، امکان وارد کردن این گونه تصاویر در Flash وجود دارد. مگر این که تصویر برداری مورد نظر دارای پیچیدگی بسیار زیادی باشد.

وارد کردن تصاویر برداری از فایل

یکی از روشهای وارد کردن سایر تصاویر گرافیکی در محیط Flash، وارد کردن فایل مربوط به آنها می باشد. برای انجام این عمل کافی است گزینه Import را از منوی File انتخاب کرده و فایل مورد نظر خود را از کادر محاوره Import انتخاب نمایید. در لیست File of type از کادر محاوره مزبور چندین نوع فایل مختلف لیست شده اند، اما این موضوع بدین معنی نیست که کلیه انواع فایلهای مزبور عملکرد خوبی نیز خواهند داشت. از سوی دیگر، با دقت در لیست File of type مشاهد خواهید کرد که نه تنها چندین فرمت فایل تصویری در لیست مزبور ظاهر می گردد (هم از نوع رستر و هم از نوع برداری) بلکه فرمتهای ویدئویی و صوتی نیز در آن قابل انتخاب هستند در این مرحله می خواهیم به بررسی فرمتهای تصویری برداری این لیست بپردازیم.

هر چند انواع متعددی از فایلها در کادر محاوره Import لیست شده اند، اما در این مقطع تنها چهار فرمت برداری را بررسی خواهیم نمود. این چهار فرمت عبارت هستند از فایل های تولید شده در نرم افزارهای Illustrator EPS,(.ai) Illustrator,(FH9) FreeHand و Flash Player (.swf) عموما بهترین انتخاب ممکن FreeHand می باشد.

پشتیبانی محلی فایل های FreeHand یکی از ویژگیهای جدید Flash 5 بوده و همان گونه که درادامه ملاحظه خواهید نمود، این ویژگی دارای عملکرد خوبی می باشد. از سوی دیگر، تنها نسخه های نرم افزار Illustrator که در Flash 5 پشتیبانی می شوند عبارتند از 6.0,5.0,4.0,3.0 و نسخه قدیمی تر 88.

با توجه به این موضوع، لازم است هنرمندانی که از نسخه های جدیدتر از 6.0 این نرم افزار استفاده می کنند، فایل های تولیدی خود را در تحت فرمت 6.0 یا نسخه های پایین تر ذخیره کرده و سپس آنها را وارد Flash نمایند. متاسفانه انجام این عمل منجر به از دست رفتن برخی عناصر بصری خاص موجود در این گونه فایل ها می گردد. نکته بسیار مهمی که در این رابطه باید به آن توجه شود این است که هنرمندانی که این کار را انجام می دهند باید یک کپی از فایل مرجع را تحت نسخه جدید مورد استفاده خود حفظ نمایند.

در حقیقت کل عملیات اساسی قابل انجام توسط هنرمند عبارت است از تولید تصاویر گرافیکی با استفاده از نسخه Illustrator خود، ذخیره کردن یک کپی از آن در قالب نسخه 6.0 یا نسخه های پایینتر از آن و در نهایت وارد کردن فایل ai. تولید شده در Flash می باشد.

در صورتی که یک فایل ai. در اختیار داشته و در مورد نسخه آن مطمئن نباشید (و نرم افزار Illustrator را نیز در اختیار نداشته باشید)، کافی است یک بار سعی به وارد کردن فایل مزبور در Flash نمایید. به این ترتیب در صورتی که فایل مزبور به نحو مناسبی کار نکند، این موضوع به نحو کاملا مشهودی نمایان خواهد شد. در این حالت، هیچ آیتمی در تصویر شما آن گونه که انتظار دارید، رویت نمی گردد.

در صورت مواجه با چنین تصویر غیر منتظره ای می توانید مطمئن شوید که نسخه Illustrator فایل وارد شده جدید تر از 6.0 بوده و Flash نمی تواند فایل را ترجمه و تفسیر نماید. در این وضعیت لازم است فایل مزبور را در محیط Illustrator باز کرده ( در یکی از نسخه های جدید آن ) و عملیات save a Copy را به منظور ذخیره کردن یک نسخه از فایل مزبور در قالب نسخه 6.0 یا نسخه های پایین تر آن انجام دهید.

وارد کردن فایل های FreeHand

می توانید فایل های مرجع FreeHand را در محیط Flash وارد نمایید. شاید بهترین فرمت تصاویر گرافیکی برداری، جهت وارد در محیط Flash همین فرمت (فرمت فایل های FreeHand) باشد.

به منظور وارد کردن فایل های FreeHand در محیط Flash کافی است، روی گزینه Import از منوی File برنامه Flash کلیک کرده و فایل FreeHand مورد نظر را انتخاب نمایید. در این صورت، با کادر محاوره FreeHand Import به صورت نمایش یافته مواجه خواهید شد.

گزینه های قابل مشاهده در کادر محاوره فوق، هنگام وارد کردن اسناد FreeHand در Flash قابل استفاده هستند. گزینه های موجود در ناحیه Mapping به شما امکان می دهند نحوه تفسیر ویژگیهای خاص FreeHand در محیط Flash را تعیین نمایید. برای مثال، در صورتی که فایل FreeHand دارای امکانی به نام «pages» (یا صفحات) می باشد، در ناحیه Mapping می توانید چگونگی برخورد Flash با این مکان را تعیین کنید.

تفسیر هر یک از گزینه های موجود در کادر محاوره مزبور بسیار ساده بوده و هنگام وارد کردن فایل FreeHand مورد نظر در Flash بسته به شرایط انتخاب می شوند. در عین حال هنگام تولید فایل مورد نظر در FreeHand می توانید برخی تمهیدات را جهت تسهیل در وارد کردن فایل مزبور در Flash به کار بندید.

در اینجا به تشریح برخی نکات جهت تسهیل در وارد کردن ترسیمات انجام شده در FreeHand در محیط Flash می پردازیم. اول این که بهتر است از نمادهای موجود در FreeHand استفاده کنید، چرا که ترجمه آنها به نمادهای Flash به سادگی و به طور مستقیم انجام می شود. البته در ساعت پنجم این کتاب به تشریح نمادها و کتابخانه Flash خواهیم پرداخت.

همچنین هر یک از اشیایی که در FreeHand تولید می کنید، باید در لایه خاص خود قرار بگیرند. با وجود این که به سادگی می توانید اشیای متعددی را در یک لایه قرار دهید، اما در صورتی که لایه های متعددی را تولید کنید، وارد شدن فایل در Flash به نحو بهتری انجام خواهد شد.

از سوی دیگر جلوه های متنی متعددی نیز در فایل های FreeHand قابل اعمال هستند که هنگام انتقال این فایل ها به Flash، توسط این نرم افزار قابل تفسیر نمی باشند. برای مثال، در FreeHand این مکان وجود دارد که متن مورد نظر خود را بر روی منحنی مسیر شخصی تایپ نمایید. اما با انتقال فایل حاوی این گونه متنها در Flash، دیگر امکان تصحیح این گونه متنها را نخواهید داشت.

همچنین با توجه به این که تنها برنامه FreeHand خواص را به طور جداگانه برای خطوط محیطی تشکیل دهنده یک متن پشتیبانی می کند، با انتقال یک فایل FreeHand به محیط Flash دیگر این امکان در اختیار شما نخواهد بود. همچنین تنظیم مناسب سایز (و ارتفاع قرارگیری) فونت متنها در FreeHand قابل اعمال بوده ولی در Flash با کیفیت FreeHand قابل اعمال نمی باشد.

به همین دلیل اغلب، فاصله فونت در داخل Flash نسبت به FreeHand قدری تغییر می نماید. همچنین برخی اوقات نحوه قرارگیری متنهای FreeHand به طور خودکار به مسیرهای مشخصی تبدیل می شود که در این صورت این متنها، متنهای FreeHand به صورت خودکار به مسیرهای مشخصی تبدیل می شود که در این صورت این متنها در Flash قابل تصحیح نخواهند بود.

در قسمت «مراحل حفظ یکپارچگی تصویر» از تبدیل متن به مسیر به عنوان راه حلی جهت پیش گیری از برخی مشکلات مربوط به انتقال متنها از برنامه های دیگر به Flash یا د خواهیم کرد. چرا که انجام این عمل منجر به حل برخی از مشکلات مربوط به متنها می گردد. به هر حال موارد فوق تنها به برخی نکات عام اشاره داشتند و برای تولید کوچکترین و زیباترین تصویراز طریق وارد کردن تصاویر تولید شده در سایر برنامه های گرافیکی در Flash، ممکن است لازم باشد برخی آزمایشهای دیگر را نیز به کمک نرم افزارهای FreeHand و Flash انجام دهید.

وارد کردن فایل های EPS

یکی از فرمتهای برداری دیگر که توسط Flash پشتیبانی می شود، فرمت EPS می باشد. متاسفانه انواع متعددی از این فرمت فایل موجود دارد که برای مثال می توان به Photoshop EPS و Illustrator EPS اشاره نمود. اما تنها فرمت EPS قابل پشتیبانی توسط Flash، فرمت Illustrator EPS می باشد.

بهترین روش جهت پی بردن به این موضوع که فرمت EPS فایلی در اختیار دارید، در محیط Flash قابل ورود میباشد یا خیر،آزمایش کردن این کار می باشد. به این ترتیب، در صورتی که فرمت EPS فایل شما در Flash پشتیبانی نشده باشد، نه تنها این فایل به صورت صحیح نمایش نخواهد یافت، بلکه با کادر محاوره ای مواجه خواهید شد.

این کادر محاوره به شما هشدار می دهد که Flash فرمت EPS فایل شما را پشتیبانی نکرده است.

در میان کلیه انتخابهای موجود، وارد کردن فایل های EPS بدترین انتخاب می باشد. چرا که این فایل ها دارای عملکرد قابل اطمینانی نمی باشند. بدین معنی که فایل های EPS ممکن است تحت شرایط بخصوصی عملکرد صحیح داشته و تحت شرایط دیگری درست عمل نکنند.









سایر محصولات :
طراحی سایت با flash و front page

طراحی سایت با flash و front...

دانلود مقاله آسیب ‏هاى روانشناختى اینترنت با فرمت ورد word

دانلود مقاله آسیب ‏هاى روانشناختى...

مقاله آسیب ‏هاى روانشناختى اینترنت با فرمت ورد word

مقاله آسیب ‏هاى روانشناختى اینترنت با فرمت...

مقاله صنعت نساجی

مقاله صنعت نساجی...

مقاله صندلی چرخدار الکتریکی

مقاله صندلی چرخدار الکتریکی...

شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی

شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی...

مقاله شیمی

مقاله شیمی...

دانلود پروژه تبدیل یک نیروگاه تولید انرژی مازوت سوز به یک نیروگاه تولید انرژی گازسوز

دانلود پروژه تبدیل...

مقاله شهرسازی

مقاله شهرسازی...

مقاله شهر الکترونیک

مقاله شهر الکترونیک...

مقاله شرکت سهامی بیمه ایران

مقاله شرکت سهامی بیمه ایران...

شبیه سازی دینامیکی شیرترمز اتوماتیک لکوموتیو راه آهن

شبیه سازی دینامیکی شیرترمز اتوماتیک...

مقاله شبکه سازی درویندوز NT

مقاله شبکه سازی درویندوز NT...

پاورپوینت نقد و بررسی چارچوبهای نظری و فلسفی نظریه عمومی سیستم ها و سایبرنتیک

پاورپوینت نقد و بررسی...

پاورپوینت کتاب تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی تألیف دکتر سید مهدی الوانی

پاورپوینت کتاب تصمیم گیری و...

تحقیق جامع و کامل بررسی بنیانهای دیدگاه اقتضائی و نظریات ساختاری و رفتاری مربوط به آن

تحقیق جامع و کامل بررسی بنیانهای...

پاورپوینت کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها مبانی سیستمهای اطلاعاتی مدیریت تألیف دکتر شمس السادات زاهدی

پاورپوینت کتاب تجزیه و تحلیل و...

هلدینگ گروه علی بابا یک شرکت تجارت الکترونیک چینی

هلدینگ گروه علی بابا یک شرکت تجارت...

پاورپوینت کتاب مدیریت عمومی تألیف دکتر سید مهدی الوانی

پاورپوینت کتاب مدیریت عمومی تألیف دکتر...

تحقیق جامع و کامل مدیریت پورتفولیوپورتفوی

تحقیق جامع و کامل مدیریت پورتفولیوپورتفوی...

پاورپوینت مدیریت پورتفولیوپورتفوی

پاورپوینت مدیریت پورتفولیوپورتفوی...

پاورپوینت کتاب مدیریت عمومی تألیف دکتر سید مهدی الوانی

پاورپوینت کتاب مدیریت عمومی...

The Inoperative Community by Jean_Luc Nancy

The Inoperative Community by Jean_Luc Nancy...

The Experience of Freedom by Jean_Luc Nancy

The Experience of Freedom by...

تحقیق در مورد فرق کمال با تمام 54 ص

تحقیق در مورد فرق کمال...

تحقیق در مورد فرآیند تولید سیمان 112 ص

تحقیق در مورد فرآیند تولید...

تحقیق در مورد فرانک لوید رایت موزه گوگنهایم

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد عملیات استانچ 60 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد فاسد شدن مواد غذایی 10 ص

تحقیق در مورد فاسد شدن مواد غذایی...

تحقیق در مورد فرار شاه به روایت تصویر

تحقیق در مورد فرار...

تحقیق در مورد عملیات در عراق درسهایی برآینده 136 ص

تحقیق در مورد عملیات در...

تحقیق در مورد عکاسی 15 ص

تحقیق در مورد عکاسی 15 ص...

تحقیق در مورد عوامل موثر در ورس بوته ها

تحقیق در مورد عوامل...

تحقیق در مورد عواملی که بر رشد نشاء اثر می

تحقیق در مورد...

The Dismemberment of Orpheus Toward a Postmodern Literature by Ihab Hassan

The Dismemberment of Orpheus Toward a Postmodern...

The Ancient Quarrel between Philosophy and Poetry Revisited Plato and the Greek Literary Tradition by Susan B. Levin

The Ancient Quarrel...

تحقیق در مورد علوفه و یونجه 150 ص

تحقیق در مورد علوفه...

تحقیق در مورد عملیات بهره برداری

تحقیق در مورد عملیات...

تحقیق در مورد علم مواد رفتار مواد در مقابل نیروهای کششی 46 ص

تحقیق در مورد علم مواد ...

تحقیق در مورد علم النفس از دیدگاه صدرالمتالهین 13 ص

تحقیق در مورد علم النفس از...

تحقیق در مورد علم ژنتیک

تحقیق در مورد علم ژنتیک...

تحقیق در مورد علفهـای هـرز

تحقیق در مورد علفهـای...

تحقیق در مورد عدل 115 ص

تحقیق در مورد عدل 115 ص...

تحقیق در مورد علائم بیماری های فیزیولوژیک گوجه 10 ص

تحقیق در مورد علائم...

تحقیق در مورد عقود

تحقیق در مورد عقود...

تحقیق در مورد عزاداری امام حسین

تحقیق در مورد عزاداری امام حسین...

تحقیق در مورد عرفان 51 ص

تحقیق در مورد عرفان...

بهره‌وری میزان تولید و سنجش آن و مفهوم ارزش افزوده
تحقیق در مورد یوگا، تاریخچه و کلیت
کلیاتی در خصوص حوادث و گزارش های جنایی، عامه پسند
باسالت‏‏، خواص و کاربردها
خصوصیات چینی و سرامیک
الگوریتم ژنتیک
مقاله پولشویی
مقاله مخابرات
مقاله نماز نیاز به درگاه بی نیاز
کلیاتی در خصوص حوادث و گزارش های جنایی، عامه پسند
اکولوژ فیزیولوژیک
مقاله در مورد خاویار
تحقیق در مورد دستگاه CNC
تحقیق در مورد بیمه و مسئولیت مدنی

کلمات کلیدی :تصاویر گرافیکی برداری وارد کردن تصاویر وارد کردن فایل کردن تصاویر گرافیکی این گونه تصاویر freehand قابل اعمال تصاویر گرافیکی رستر زبان برنامه نویسی نرم افزار illustrator کادر محاوره import تصاویر گرافیکی وارد کردن گرافیکی برداری فایل های کردن تصاویر نرم افزار محی flash مورد نظر flash گرافیکی تصاویر freehand برداری تولید استفاده انجام نمایش
  • ۹۶/۰۸/۲۸
  • فصل هنری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی